To ludzie tworzą naszą firmę
Dołącz do nas!
Proces rekrutacyjny
Analiza CV
Pierwszym etapem rekrutacji jest analiza CV. Na tym etapie sprawdzamy w nadesłanych przez Ciebie dokumentach, czy Twoje doświadczenie i kompetencje wpisują się w profil Kandydata jakiego poszukujemy.
Testy
Jeżeli w Twoim CV odnaleźliśmy kompetencje i doświadczenie jakie poszukujemy, zapraszamy Cię do uzupełnienia testów osobowościowych. Testy wysyłane są do Ciebie mailowo. Dodatkowo, żeby ich nie przegapić dostaniesz również SMS-a z informacją o ich wysłaniu.
Spotkanie rekrutacyjne
Po uzupełnieniu testów wybrane osoby zapraszane są na spotkanie rekrutacyjne z osobą z HR-u. Podczas spotkania chcemy bardziej poznać Ciebie i opowiedzieć Ci o pracy w naszej organizacji. Na tym etapie możesz zostać poproszony o uzupełnienie krótkiego testu wiedzy / umiejętności.
II etap spotkań
Po spotkaniu z reprezentantem działu HR, wybrane osoby zapraszane są do spotkania z menadżerem działu do którego poszukujemy nowej osoby. Na tym etapie chcemy żebyś poznał menadżera działu do którego aplikujesz i z którym będziesz na co dzień współpracować.
Oferta
Jeżeli wszystkie etapy udało Ci się przejść pozytywnie, pracownik działu HR skontaktuje się z Tobą telefonicznie i przekaże ofertę.